Druk, druk, druk... - Reisverslag uit Honiara, Solomon Eilanden van andre korpel - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk... - Reisverslag uit Honiara, Solomon Eilanden van andre korpel - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk...

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg andre

14 December 2008 | Solomon Eilanden, Honiara

Hallo,

Ik zit nu op de Pasific Ocean.. Onderweg naar Numea (Pago Pago)iets meer naar boven en naar rechts van Fiji. Na Pago Pago, gaan we weer terug naar Singapore, waar we waarschijnlijk ongeveer 1 of 2 januari aan gaan komen.
Het is mogelijk dat ik in de haven even andere tijden moet werken, omdat er iemand wordt afgelost... en degene die ervoor in de plaats komt, komt pas een dag later. Dus 1 van ons 2 gaat even een paar keer de 8-12 lopen.
Ik zal binnenkort weer een langer stukkie schrijven, maar dat gaat nu even niet lukken.. Door de drukte hier aan boord.

Ik ben vorige week aan wal geweest bij Fiji, hier vertel ik in mijn volgend berichtje over.

Ik zit btw nu ook in de feestcommissie:P Helpen met organiseren kerstfeest... overdag gaan we een paar spellen doen. Gister alle kerstversiering opgehangen. Verders ziet het er gezellig uit nu.
Haha heeft even geduurd, maar het is gelukt.

Groeten Dre

  • 15 December 2008 - 08:19

    Mamma En Pappa:

    Hallo Andre,

    Nou als jij in de feestcommissie zit dan kan het kerstfeest niet mislukken.

    Je moet je collega's dan wel af en toe laten winnen he met die spellen. :)

    Wij wensen je een gezellige en warme kerst toe daar on the other site of the world.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Solomon Eilanden, Honiara

andre

Actief sinds 15 Juli 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 36520

Voorgaande reizen:

15 November 2008 - 15 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: